مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:352021-12-29سياسي

فتنه 88؛ گناه نابخشودنی | 13 آبانی که می خواستند تحریف شود


طراحان و میدان داران فتنه سال 88 تلاش کردند تا آبان ماه آن سال و سیزدهمین روز از آن را برای امیال خود مصادره کنند؛ در این مسیر، از هیچ اقدامی هم دریغ نکردند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس – در آستانه سالگرد یوم الله نهم دی، خبرگزاری فارس به بازخوانی و روایت حوادث رخ داده در سال 88، از زمان انتخابات ریاست جمهوری تا حماسه مردمی 9 دی که مُهر پایانی بر تحرکات فتنه گران در کشور بود، پرداخته است که در ادامه، روایت آبان 88 را می خوانید.

آبان 1388 از از راه رسیده است؛ بیش از 4 ماه از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری می گذرد، اما آتش فتنه ای که دو نفر از نامزدهای انتخابات به بهانه تقلب روشن کرده اند، هنوز خاموش نشده و هر از چندگاهی به بهانه ای، دوباره زبانه می کشد و حالا ماه آبان و مناسبت سیاسی مهم آن یعنی 13 آبان، بهانه جدیدی برای شعله ور کردن دوباره این آتش به فعالان میدان فتنه  داده است.

از چند روز قبل از فرا رسیدن آبان ماه، فراخوان های پیدا و پنهان برای برپایی تجمع های سیاسی در روز 13 آبان، به پای ثابت تحرکات گروه های مختلف اصلاح طلب و رسانه های بیرونی تبدیل شده است.

اما ماجراجویی یکی از نامزدها باعث می شود تا آتش فتنه های آبانی، نه از سیزدهم این ماه، که از اولین روز آبان ماه زبانه بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88؛ گناه نابخشودنی | 13 آبانی که می خواستند تحریف شود

فتنه 88؛ گناه نابخشودنی | 13 آبانی که می خواستند تحریف شود